middle-shadow bottom bg

Mifon

 

Skyline konkurs, hvad nu…?

 

[box type=”info”] mifon har fået overdraget alle IP-telefoni kunder, som ikke har bredbånd via Skyline. Her på hjemmesiden vil vi løbende holde dig opdateret i hele forløbet. I højre side under status kan du se hvor langt vi er i forløbet og hvad der stadig mangler. [/box]

 

Skyline er gået konkurs, men din telefon fortsætter med at virke som altid…!

Skyline offentliggjorde den 10. maj 2012, at de ville fokusere på deres kerneforretning – at levere el.
Derfor har det været svært at skabe et sundt fundament ved at drive landsdækkende telefoni.

Desværre går det ikke altid som man ønsker det og derfor valgte Skyline at gå konkurs.

Men bare rolig… din IP-telefon virker som altid*.

Hold dig opdateret på mifon.dk/info omkring overdragelsen af Skylines kunder til mifon.

Vi har valgt at oprette siden for at berolige de kunder der er nervøse for deres telefonlinje. Vi er klar over, at det er en grim situation at stå i. Hvad sker der? Hvorfor sker det? osv.
Er du nervøs, eller sidder med nogle spørgsmål du ikke føler du har fået svar på, så skal du ikke tøve med at give os et opkald eller sende en e-mail.

Når det så er sagt, så behøver du ikke være bange. Dine linjer vil ikke blive nedlagt*

* = Bemærk at du muligvis skal ændre indstillingen for SIP-Server/Proxy til sip.mifon.dk
Se mere: http://mifon.dk/opsaetningsvejledninger
Skal du have hjælp til dette, kontakt da Kundeservice på tlf. 5555 1010